Jag är en tokkär idiot

Ibland beter jag mig som en tokkär idiot till mina närmaste vänner. Berättar hur mycket jag älskar dem och hur mycket dem betyder för mig, pussar och kramar dem en massa ibland och ofta som en tokkär idiot. Spontanskriver till dem hur tokig jag är i dem.

Och jag är kär i mina vänner, är helt tagen av deras egenskaper, deras drömmar, deras liv och framförallt tagen av det fina bandet som vi delar tillsammans. Såhär såg det ut igårkväll när jag spontanskrev på Facebook till B, som jag är alldeles tokkär i:



utan dig
vet jag inte vem jag hade varit
du är den bästa jag vet
finaste vännen jag vet
har de bästa egenskaperna jag vet
och det bästa hjärtat jag vet... ett hjärta som jag förhoppningsvis alltid kan få rum i
allt det här som hänt de senaste månaderna har fått mig att inse värdet av livet och dess betydelser
och för mig är du en av de största betydelserna som betytt för mig
du är min högra halva
du är min högerkammare i hjärtat
vart fan skulle jag stå idag
och hade inte vi börjat prata efter den lilla tiden vi var ifrån varandra.. då hade jag mått sämre än nånsin
då hade jag grävt ner mig i jorden
då hade jag inte haft en plats att känna mig trygg i
du är den bästa jag vet
den bästa vän jag vet och nånsin har haft
SÅ.. fan va långt.. kan lika gärna skriva en bok wattaafak ;D
haha
<3<3
älskar dig beis<3


Oftast är det så att jag inte inser förrän i slutet vad jag skrivit. Hur mycket jag verkligen, verkligen tycker om den som jag just skrivit till. Och ibland tänker jag "varför har jag inte skrivit det här förut?". För det är ju så att om man sprider glädje till andra så sprider man ju det automatiskt till sig själv. Fan vad jag älskar mina vänner.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0