NEW IN - Shopping i Kalmar

Hej där, hur är det med er? Med mig är det lite sådär, känner mig halvt illamående av åkturen hem från Kalmar och är sjukt trött. Vill egentligen bara lägga mig i sängen och sova men om en timma ska jag iväg på spinning med min syster. Hon har aldrig "spinnat" förut, så det kommer bli kul att se hur hon mår efter dem där 45 minuterna, haha.

Tog mig ifrån skolan vid tio tiden och spenderade dagen i Kalmar för shopping istället. Strax innan vi åkte hem stannade vi till på IKEA och åt även på deras restaurang, så jäkla billigt! Fick med mig hem ett par plagg från vår lilla tripp. Here you go!


Skjorta och rosett från Monki, shorts från BikBok.

Söt denim byxdress från BikBok.

Fint blommigt linne från Monki och en huvtröja köpt från herravdelningen på H&M, som jag lär bo i den närmaste tiden, haha.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0